Duma Dreaming... - Reisverslag uit Narrabeen, Australië van Annet Jansen - WaarBenJij.nu Duma Dreaming... - Reisverslag uit Narrabeen, Australië van Annet Jansen - WaarBenJij.nu

Duma Dreaming...

Door: Annet Jansen

Blijf op de hoogte en volg Annet

02 Februari 2013 | Australië, Narrabeen

Even een kort berichtje om te laten weten dat ik ben begonnen met het schrijven van een blog over mijn ervaringen, reflecties en allerlei zaken die ik graag wil delen. Dus mocht het je interesseren en je hebt geen moeite met Engels, dan is dit het adres:

http://dumadreaming.wordpress.com/

Aangezien ik nog maar net begin en nog veel moet leren, hoor ik graag feedback indien je die hebt:-).

Veel plezier ermee!

Annet:-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1082
Totaal aantal bezoekers 136408

Voorgaande reizen:

29 November 2007 - 15 Maart 2014

Australië

Landen bezocht: