Update - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van Annet Jansen - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van Annet Jansen - WaarBenJij.nu

Update

Door: Annet Jansen

Blijf op de hoogte en volg Annet

19 November 2013 | Nederland, Rijssen

Hi,

Het is een tijdje geleden dat ik hier heb gepost, omdat ik dit blog eigenlijk niet meer gebruik. Ik ben namelijk begin dit jaar een nieuw blog gestart op WordPress, en het heet Dumadreaming. Waarschijnlijk is het makkelijk te vinden via Google op die naam. Het is een blog met wat meer inhoud en reflectie over dingen die ik meemaak, waar ik over nadenk en wat ik wil delen. Het is in het Engels, vanwege de diverse nationaliteiten in mijn vriendenkring en het gaat dus niet meer alleen over mijn dagelijks leven en leuke tripjes doe ik doe.

Ik deel het nieuwe blog altijd via Facebook, Twitter, en LinkedIn, maar merk toch dat sommige mensen die geïnteresseerd zijn het missen. Om die reden gebruik ik nu nog even dit 'oude' blog, om mijn 'nieuwe' blog aan te kondigen.

Met name mijn laatste blog post vertelt over mijn huidige situatie in Australië. Dit is de link:

Ik hoop dat het zo overkomt en wens jullie een 'good read'!

Annet:-)